Veelgestelde vragen
Hoe lang is mijn abonnement geldig?
Vanaf de dag van betaling is een abonnement één jaar geldig. Een maand voordat je abonnement verloopt, ontvang je een e-mail waarmee je je abonnement kunt verlengen. Indien je op dat moment geen interesse meer hebt, kun je deze e-mail negeren en wordt je abonnement automatisch stopgezet.
Zijn er dagen waarop mijn abonnement niet geldig is?
Nee! Tijdens onze reguliere openingstijden ben je als abonnementhouder altijd welkom.
Hoe kan ik mijn digitale abonnement verlengen?
Een maand voordat je abonnement verloopt ontvang je een e-mail waarmee je je abonnement kunt verlengen. Na betaling wordt de looptijd van je abonnement met twaalf maanden verlengd.
Hoe zeg ik mijn digitale abonnement op?
Je abonnement wordt automatisch stopgezet na het einde van je abonnementsperiode. Je hoeft hiervoor niets te doen.
Hoe zeg ik mijn niet-digitale abonnement op?
Als je geen digitaal abonnement hebt, dus een abonnement waarbij je het pasje met de post hebt gekregen, wordt het jaarabonnement automatisch verlengd. Geef dan zelf aan, als je het abonnement wilt stopzetten. Bel hiervoor tijdens kantooruren met 0487-541732 en noem je abonnementnummer.
Hoe kan ik voor iemand anders een abonnement aanvragen?
Log uit met je huidige gebruikersaccount en vraag via onze website een nieuw abonnement aan met het e-mailadres van de persoon op wiens naam het abonnement komt te staan. Je kunt ook een abonnement cadeau doen, kijk voor de mogelijkheden op de
Appeltern Shop.
Een abonnement cadeau doen?
Bestel een bon via onze webshop! Toch lekker zelf houden? Registreer je dan via bovenstaande abonnementkeuzes.